01 października, 2018

Zakup (nie)kontrolowany- Too Faced Chocolate Gold

Pytanie na 100 punktów, kto skuszony recenzjami w internecie nie zakupi danego produktu pod wpływem znanej YouTuberki? No no czekam na odpowiedz ;D
Mi zdarzyło się to wiele razy. Raz się nacięłam innym razem zakochałam w danym kosmetyku.
z paletą od Too Faced wiąże się trochę inna historia.


W palecie Chocolate Gold zakochałam się od razu , można powiedzieć ze to miłość od pierwszego zobaczenia haha. Jej design jest po prostu obłędny. Taaak sroczka stwierdziła ze nawet gdyby był to bubel warto ją mieć dla pięknego wyglądu. Jak myślicie było warto wydać ostatnie zaskórniaki na tą paletę?

Haa przyszła, jest moja. Pierwsze wrażenie  oooo kurczę perełka. Piękna paleta z grubego plastiku, nie metalowa jak wcześniejsze poprzedniczki. Co najważniejsze paleta ma wielkie lustro.
Cudowna mam rację? 
Paleta posiada cztery matowe kolory w tym cudownie napiętnowaną czerń, jasny brąz, oraz ciemniejszy oraz beż. a także 12 pięknych metalików. Pachnie intrygująco czekoladą, mam ochotę ją zjeść. taaak teraz w ciąży zjadłabym wszystko hahha.

Wiecie ze paleta jest samowystarczalna? Zapytacie co to znaczy. Kontur oka można budować matowymi kolorami a opuszkiem palca wklepać metaliczny cień i efekt wow gwarantowany.
rozcierają się jak masełko na świeżej bułce ( taaak kolejne porównanie do jedzenia hihi)
cienie nie tracą na dodawaniu kolejnej warstwy, metaliczne kolory najlepiej wyglądają wklepane paluszkiem.
złoto ,fiolety, przyćmione róże , egzotyczna zieleń i maty cóż można chcieć więcej . Wszystko w jednej palecie.

Cena palety na sephora.pl to 215 zł


 A jak wam podoba się ta paleta? Macie na nią oko?


16 komentarzy:

  1. Paleta wygląda przepięknie,ale maluję się tak rzadko, że wystarczy mi zwykły Sleek.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie bylaby zbedna - dla mnie za duzo blyszczacych cieni, nie dalabym rady ich wszystkich uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paleta. Ma przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda apetycznie. kolory piękne ale zbyt brokatowe. na imprezę super. ta zieleń jest intrygujaca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paleta jest obłędna, tyle makijaży można nią zrobić :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich paletki :) teraz jest tyle promcocji, że ciężko się na nie nie skusić :)

    Zapraszam na mój blog parentingowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma wiele kolorów z których będzie fajne połączenie na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jest ta paleta, ale nie dla mnie. lubie na nią online popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wygląda, przepiękne kolory, aczkolwiek ten róż mnie przeraża!

    OdpowiedzUsuń
  10. Write more, thats all I have to say. Literally,
    it seems as though you relied on the video to make your point.
    You obviously know what youre talking about, why
    throw away your intelligence on just posting videos to your
    weblog when you could be giving us something enlightening to read?

    OdpowiedzUsuń
  11. At this time I am going away to do my breakfast, once having my breakfast
    coming over again to read further news.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff previous to and you're
    just extremely wonderful. I actually like what you have acquired here, certainly like
    what you are saying and the way in which you say it.
    You make it enjoyable and you still care for to keep it smart.

    I cant wait to read far more from you. This is really a wonderful site.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam na urodziny koleżance sprezentować ale już jej nie ma :( kupiłam inną. Mam nadzieję, że będą równie piękne kolorki jak w Twojej.

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger