01 maja, 2020

Stolik Kawowy od Edinos

Witajcie Kochani w Maju. 🌼🌻
.
.
Mój ulubiony miesiąc. Wszędzie zielono, wszystko kwitnie, miłość unosi się w powietrzu. W tym roku mamy z mężem 5 rocznicę. Ależ ten czas leci.
.
.
Dziś chciałam Wam pokazać druciany stolik od @edinos_pl
.
.
Mimo że na nowym mieszkaniu mieszkamy 2 lata zawsze czegoś brakuje w wystroju, zawsze coś by się chciało zmienić. Taki stolik potrafi odmienić wnętrze.
.
.

Nie zawsze mam ochotę pić kawę przy stole siedząc na krześle. A kiedy Staś ucina sobie drzemkę mogę usiąść na kanapie i postawić kubek z kawą na tym stoliku.
.

.
Co myślicie o takich stolikach? 😁
.
.
Dla pierwszych 20 osób mam kupon rabatowy na 50 zł. 🔜 edinos50
.
.
Ten stolik oraz wiele innych znajdziecie tu
https://www.edinos.pl/stoliki-druciane .
.http://www.edinos.pl/
#flowerstagram #homedecor #interiordesign #homestyle #homebeautiful #interiordesign #homeinspo #myhome #interiorstyling #homeinspirations #wystrójwnętrz #home4you #livingroomdecor #livingroomdecoration #instadecoration #instadeco #roomdesing #pięknewnętrza #interiorforinspo #cozyvibes #cozyhome #edinos #dodatkidownetrz #pieknewnetrze #stolikkawowy #coffeedelgona #stolikdruciany #zakupyonline #mojewnetrze #stolikikawowe

2 komentarze:

  1. Dla mnie super opcja, przydatny i bardzo ładnie zdobi pokój, zerknę tam i zobaczę czy może coś wyszukam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger