07 lutego, 2017

Rose Golden Vol. 2- Zestaw Pędzli i Paleta Cieni

Choć od premiery pędzli Rose Golden Vol.2 Zoeva minęło już sporo czasu to pędzle nadal zyskują na popularności. Kiedy pierwszy raz je zobaczyłam wiedziałam ze muszą być moje, wiadomo taki zestaw wiąże się tez z dość sporym nakładem finansowym wiec i zakup pędzli odkładałam w czasie..
Za każdym razem mówiłam sobie przecież tak pięknie wyglądają  maja niesamowita jakość.

Pędzli oczywiście nie zakupiłam sobie sama bo zawsze było coś ważniejszego. Zestaw pędzli jak i paletę z dzisiejszego posta dostałam od mojego M.

Oczywiście jak zawsze marka wypuściła dwa komplety pędzli . Jeden do oczu a drugi do twarzy, no i oczywiście nowa paletę. Pędzle można kupić pojedynczo bądź w zestawie z piękna i praktyczną kosmetyczką.


Zestaw Rose Golden Vol. 2 Complete Eye Set zawiera 12 pędzli:
  • 142 / Concealer Buffer
  • 221 / Luxe Soft Crease
  • 227 / Luxe Soft Definer
  • 228 / Luxe Crease
  • 230 / Luxe Pencil
  • 231 / Luxe Petit Crease
  • 232 / Luxe Classic Shader
  • 235 / Contour Shade
  • 238 / Luxe Precise Shade
  • 310 / Spot Line
  • 322 / Brow Line
  • 325 / Luxe Brow Light


Zestaw Rose Golden Vol.2 Luxury Set zawiera 3 pędzle do twarzy i 5 do oczu:
  • 104 / Buffer
  • 109 / Luxe Face Paint
  • 126 / Luxe Cheek Finish
  • 226 / Smudger
  • 228 / Luxe Crease
  • 234 / Luxy Smoky Shader
  • 317 / Wing Liner
  • 322 / Brow Line


Pędzle są cudownej jakości, miękkie solidne i wytrzymałe. Makijaż tymi pędzlami to czysta przyjemność. Całość dopełnia przepiękna kolorystyka i grawerowane detale.

Paleta nie odbiega od innych swą jakością i elegancją. Cienie są bardzo na pigmentowane. Od razu mówię cienie się osypują , ale bardzo nieznacznie, idealnie się blendują. Kolorystyka cienie również bardzo przypadła mi do gustu. Paleta idealna do tworzenia makijaży ślubnych.


Jestem po prostu oczarowana pędzlami jak i paletą cieni.

Kto z was zakochał się w tym zestawie tak jak ja? Koniecznie podzielcie się ze mną swoją opinią. 

27 komentarzy:

  1. Piękne cienie i pędzle. Niestety nie posiadam ich, ale chyba się skuszę, bo wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw i śliczne wykonanie pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka cieni to coś co z miłą chęcią bym przetestowała :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają wspaniale, a paleta ma idealne dla mnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zestaw wygląda po prostu PIĘKNIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta rzeczywiście wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle mam i są moimi ulubieńcami, paletka wygląda obiecująco ;) a ja mam pytanie, skąd taki śliczny "kubeczek" na te pędzle? Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. dizajn cieszy oczko, ale pewnie to równie dobre co ładne produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te pędzle , sama mam ale vol 1, tyle ze podróbki z Ali jak narazie na orginal odkładam kaske :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Generalnie we wszytkich paletach tej firmy można się zakochać. W pędzlach z resztą też...
    No niestety cena.....

    OdpowiedzUsuń
  11. No z taką ilością pędzli można się malować!! Bosko :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzle i paleta są cudowne, ale na razie mogę o nich tylko pomarzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna paleta i cudowne pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paleta bardzo mi się podoba - wszystkie cienie mogłabym mieć w takich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger