12 września, 2017

Lakiery do włosów do podstawa stylizacji, zwłaszcza kobiecej. Jednak lakier lakierowi nie równy - niektóre odrzucają zapachem, inne sklejają włosy, a te najgorsze pozostawiają na nich biały nalot. Dodatkowo, przy codziennym użytkowaniu, szybko się kończą. 



Duża objętość, długotrwałe utrwalenie, brak efektu sklejania włosów, a dodatkowo pielęgnacja - poznajcie angielskie lakiery do włosów od Ronney.
Ronney w swojej ofercie posiada osiem wariantów lakierów do włosów - zaczynając od klasycznego, z białym napisem, kończąc na tym, który pachnie bananem. Będzie to post nie tyle co z moimi przeżyciami z nimi, ponieważ jestem w trakcie pierwszego (pojemność to aż 750ml!), bananowego, a raczej z prezentacją. Jestem pewna, że każdy znajdzie coś dla siebie. 
Zacznijmy od wersji klasycznej, czyli Classic - extra strong w kolorze białym. Jest to "najzwyklejszy" lakier do włosów, zwłaszcza w tej serii. Jego podstawową cechą jest moc. Ponadto nie wysusza włosów, chroni je przed czynnikami zewnętrznymi (podobnie jak siódemka jego braci). 
Ten z zielonym napisem zawiera keratynę. Lakier keratin ma za zadanie nie tylko utrwalić fryzurę, ale także odbudowywać włos. 
L-arginina to fioletowy przyjaciel komórek włosów - rewitalizuje je. Jest idealny dla osób, które mają problem z wypadaniem. Zapobiega wypadaniu, pobudza aktywność meszków włosowych, a dodatkowo głęboko nawilża włosy. 
Macadamia oil, czyli złoty wzmacniacz - dzięki zawartości olejku z orzechów makadamia nawilża włosy i je regeneruje. 
Jeśli szczególnie szukasz nawilżenia - sięgnij po niebieski Moisturizing. Ten lakier głęboko nawilża włosy. Natomiast pomarańczowy, z dodatkiem olejku z Babassu polecany jest do włosów wrażliwych i zniszczonych, które potrzebują wzmocnienia. Doda im energii.
A na koniec moi ulubieńcy - pierwszy, żółty o zapachu banana, który jest w użyciu, a także drugi w kolejce, na którego już teraz mam ochotę - prawdziwa bomba witaminowa w różowej szacie. Vitamin Complex to rewitalizujący lakier z dodatkiem witamin - dodaje włosom blasku oraz energii. Multi fruit to regenerujący zapach banana. Jest cudowny - utrwala, nie skleja, nie wysusza włosów. 

Dajcie koniecznie znać po którego chętnie byście sięgnęły!

8 komentarzy:

  1. Mało które produkty do włosów tak wysuszają jak lakiery właśnie. Nie używam i bliskim mi kobietkom też odradzam przy każdej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktów tej firmy, właściwie nie używam lakieru do włosów, więc nawet nie mogę powiedzieć nic na temat sklejonych włosów. :D Ale z opisu wygląda to ciekawie, ja osobiście wzięłabym ten z keratyną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie sięgam po tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, jednak ja także omijam tego typu produkty. Jezeli mogę prosić, to chciałabym znac wasze zdanie oraz poznac opinie który wypełniacz do ust jest najlepszy na rynku? Który najlepiej spełnia swoją rolę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak sobie robię jakąś fryzurę to u fryzjera, bo sama nie umiem, więc siłą rzeczy nie sięgam po lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie używałam jeszcze zapachowych lakierów do włosów :D


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat lakierów praktycznie nie używam, chyba że na wielkie wyjścia, ostatnio fryzjerka użyła go na mnie w dniu mojego ślubu. ;)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger