22 marca, 2017

Paczka recenzencka - Drogeria Estrella


Drogeria Estrella to bardzo dynamicznie rozwijające się drogeria internetowa.
Ich ceem jest zaopatrywanie klientów w wysokiej jakości produkty ze strefy kosmetyków, kosmetyków higienicznych czy strefy produktów chemicznych.
Wiecie co cechuje tą drogerię? To ze są bardzo profesjonalną firmą, szybko realizują zamówienia i dbają o każdy szczegół.
W drogerii znajdziecie między innymi 


Wczoraj zawitał do mnie kurier z cudowną wypchaną po brzegi kosmetyczką . Wszystkie produkty zawarte w paczce będę miała okazję testować pierwszy raz.

W mojej paczce znalazłam 

ASTOR Volume & Tint Lash Beautifier Mascara Ultra Black


Nowa maskara, która nada Twoim rzęsom niesamowitej objętości, a dodatkowo zadba o ich kondycję. Kremowa, elastyczna formuła z marokańskim olejkiem arganowym i keratyną sprawi, że Twoje rzęsy staną się sprężyste i zdrowo pogrubione.



RIMMEL LONDON Fresher Skin 


Dzięki lekkiej formule kosmetyku, makijaż jest naturalny a cera oddycha przez cały dzień. Gładka konsystencja kosmetyku sprawi, że nakładanie go na twarz stanie się łatwe i przyjemne. Podkład idealnie wtapia się w naturalny koloryt cery a dzięki formule ze sproszkowanymi minerałami redukuje nadmiar sebum. Wyciąg z alg morskich zredukuje zaczerwienienia i wyrówna koloryt skóry.


BOURJOIS Radiance Reveal 


Rozświetlający korektor, który tuszuje niedoskonałości cery oraz ukrywa cienie pod oczami. Formuła zawiera wodę z lodowca Mont Blanc oraz kwas hialuronowy. Dzięki temu skóra jest nawilżona i wygładzona do 24 godzin. Korektor posiada aplikator w formie gąbeczki.


RIMMEL LONDON Oh My Gloss !


Formuła z olejkiem arganowym i witaminą E nadaje ustom miękkość i pielęgnuje je, technologia Glass Lock zapewnia im blask. Lekka konsystencja łatwo się rozprowadza inie skleja ust. Trwały kolor pozostanie na ustach aż do 6 godzin, a Ty zostaniesz gwiazdą każdej imprezy.




RIMMEL LONDON The Only One Matte


Formuła nie wysuszająca ust, zapewniająca matowe wykończenie. Koniec kompromisów!
- Aksamitne, matowe wykończenie,
- Ścięte zakończenie dla bezbłędnej aplikacji,
- Niesamowita trwałość i komfort na ustach.




SALLY HANSEN Moisture Rehab


Lekkie serum do paznokci i skórek. Zawiera skoncentrowaną formułę wzbogaconą czarną orchideą, ekstraktem z jagód acai oraz alg. Wzmacnia paznokcie oraz skórki, intensywnie je nawilża nadając im młody i zdrowy wygląd.

SALLY HANSEN Insta-Dri


Zaawansowana formuła z aktywnym kompleksem polimerowym błyskawicznie wysusza lakier i przedłuża jego trwałość aż do 10 dni, nadając mu blask. Zawarte w nim filtry UV chronią kolor przed blaknięciem.




Miałyście jakiś wymieniony wyżej kosmetyk? Jeśli tak dajcie mi znac czego się spodziewać ! 

17 komentarzy:

  1. Świetne kosmetyki. Sama z chęcią bym je wypróbowała, ponieważ żadnego z tych nie miałam :) Natomiast moja koleżanka ma tą szminkę z Rimmela i bardzo ją chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej drogerii super ,że na wszystkich kosmetykach widnieje ich logo ;) i fajne kosmetyki ciekawi mnie ten nowy podkład Rimmel w słoiczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również mam paczkę od nich, ale trochę inne kosmetyki. niektóre te same :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki bardzo fajne, pewnie będziesz z większości zadowolona :) Mam Top Coat z Sally Hansen i nie dość, że nadaje paznokciom pięknego połysku, sprawia, że lakier szybko wysycha to jeszcze przedłuża jego trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prezent i produkty fajne, jestem ciekawa tego nowego podkłądu na lato może się sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zamawiałam niczego z Estrelli.Ile Ci wyszło za tą cudownie wypchaną kosmetyczkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam niczego z Estrelli.Ile Ci wyszło za tą cudownie wypchaną kosmetyczkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałam niedawno paczkę z tej drogerii z podobnymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa jak ten tusz z Astora będzie się sprawował!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zestawienie kosmetyków, sama chętnie przygarnęłabym taką paczuszkę! :) Najbardziej wpadła mi ta nudziakowa pomadka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. macałam ten podkład w drogerii i mi się nie spodobał

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post, spodobały mi się błyszczyk i pomadka.

    PS. Błagam ogarnij to namolne demo fan page, aż mi się odechciawa odwiedzać bloga. Już dawno polubiony. :( ehh...

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zainteresowal mnie rozswietlajacy korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz chyba zainteresował mnie najbardziej, a o tej drogerii pierwszy raz słyszę, natomiast co do podkładu od Rimmela to mam średnie uczucia, niestety kolor najjaśniejszy nadal był dla mnie za ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  15. ze tez wszystko obklejali swoim logo :D hit!

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger