26 marca, 2017

TAG: 40 pytań kosmetycznych



Witajcie. Przy niedzieli przychodzę do was z kolejnym tagiem. Tym razem 40 pytań kosmetycznych. Powiem wam ze odpowiadając na te pytania miałam ogromną frajdę. 







1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Dwa razy dziennie rano, kiedy wstanę przed nałożeniem kremu, później wieczorem po demakijażu i przed pielęgnacją.

2.Jaki masz typ cery?

Mam cerę mieszaną, z tendencją do wyprysków na policzku i czole.


3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Do mycia po demakijażu czy mycia przy demakijażu, bo to dwie rożne rzeczy.
Po demakijażu używam wody różanej a do zmycia makijażu używam własnej roboty olejków.

4.Czy używasz peelingów do twarzy?
Jasne ze tak, kilka razy w tygodniu wtedy wiem ze moj makijaz będzie nieskazitelny .

5.Jaka to marka?
Enzymatyczny- Sylveco natomiast peelig z pestek malin i lnu dostarcza mi Vianek czyli ten sam producent. 

6.Jakiego kremu do twarzy używasz?
To jest krem o konsystencji masci  Aderma Dermalibour+ Repairing Cream

7.Czy masz piegi?
Posiadam ;)

8.Używasz kremu pod oczy?
Pewnie , przezorny zawsze ubezpieczony

9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Nigdy

10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie.

11.Jakiego podkładu używasz?
Obecnie używam na zmianę Catrice Liquid Hd lub Healthy Mix

12.Co z korektorem?
Korektor uzywam pod oczy i ewentualnie jak mam cos wiekszego do zakrycia 

13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Jasna o żółtych tonach

14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Uwielbiam dodają mega uroku

15.Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Kazda dziewczyna powinna to wiedziec. 

16.Jakiej maskary teraz używasz?
Nie uzywam zadnej mam doczepione rzesy

17.Sephora czy MAC?
Odpowiedz jest prosta MAC

18.Masz kartę pro do MAC?
Czekam na rozpatrzenie mojego wniosku

19.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pedzli , sporadycznie BB

20.Używasz bazy pod cienie?
Osobiscie nie, na klientkach obowiązkowo

21.Używasz bazy pod makijaż?
Krem jest moją bazą, reszta jak w pytaniu 20

22.Ulubiony kolor cienia do powiek?
Zdecydowanie brązy

23.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Osobicie ani to ani to nie robie sobie kresek, dla klientkek w zaleznosci od preferencji uzywam tego i tego. 


24.Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ?
Nigdy 

25.Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Uwielbiam pigmentami mozna zdziałać cuda

26.Używasz kosmetyków mineralnych?
Tak- bardzo lubie kosmetyki mineralne

27.Ulubiona szminka?
Make Up Forever seria matowa nr 36

28.Ulubiony błyszczyk?
Nie używam a jak juz  to zwykły bezbarwny 

29.Ulubiony róż?
Mam kilka NARS ORGASM , bądz róze w palecie MUR

30.Kupujesz kosmetyki na E bay/Allegro?
Nie, kupuje tylko i wyłącznie u sprawdzonego źródła

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Bardzo rzadko kupuje w drogeriach stacjonarnych

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Ci co mnie znają wiedzą ze jakieś kursy mam pokończone, robię to co lubię doszkalam się sama 

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nigdy

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Za ciemny podkład

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię je wykonywać nie lubię ich u siebie 

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Kylie Jenner  zawsze wyglada jak milion dolców

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Pomada ABH do brwi nie wyjde bez zrobionych brwi. 

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Pewnie, nie wstydzę się tego jak wyglądam bez makijazu. 

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Ja czuję się dobrze bez niego a co myslą inni mało mnie interesuje 



Ahhh dobrnęliśmy do końca. 

Jestem niezmiernie ciekawa waszych odpowiedzi. Jeśli chcecie dołączcie do zabawy i podlinkujcie swoje odpowiedzi !

11 komentarzy:

  1. Również uwielbiam makijaż Kylie Jenner :) Fajny post. Lubię takie luźniejsze wpisy, szczególnie w niedzielę do kawusi :D
    Z chęcią sama wezmę udział w tej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakich pędzli używasz najchętniej/najczęściej? Masz ulubione marki czy bardziej ulubione typy/modele?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag! Jednak ja u siebie bym nie mogła takiego zrobić o makijażu wiem chyba takie minimum jakie dziewczyna powinna wiedzieć haha
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie :P jak mam wykonać niezdarny i byle jaki makijaż to wolę go w ogóle nie wykonywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobione!
    https://elleemvogue.blogspot.com/2018/05/tag-40-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger