19 marca, 2017

NC Nails Company- Lakiery Hybrydowe

W ubiegły czwartek zawitał do mnie kurier z wypełnioną po brzegi paczką PR od NC Nails Company. Oczywiście przed tym mogłam wybrać produkty , które znajdą się w paczce, ale nie obyło się bez  niespodzianek.
Przyznam się szczerze mało słyszałam o tej firmie, ale zaprzyjaźniona kosmetyczka z salonu powiedziała mi ze firma ma ogromy wybór lakierów, zeli i strefy SPA. Firma jak każda współpracuje z Gwiazdą i mają specjalną kolekcje lakierów sygnowanych ich nazwiskiem. Nails Company współpracuje z Michałem Szpakiem, lakiery są obłędne, jednak nie zdecydowałam się na żaden kolor ponieważ idzie wiosna trzeba używać wyraźnych barw. 


Na pierwszy rzut oka widać ze buteleczka prezentuje się bardo elegancko. Konsystencja jest gęsta, ale bardzo dobrze pracuje się taką formułą. Co najważniejsze lakier nie zalewa skórek. Kolory jakie wybrałam to Make-Up , Black i Mamba Baby  Wiecie ze jedna warstwa daje super krycie Czarny kolor –jedna warstwa i nie ma prześwitów.Dostałam również pełnowartościowy krem perfumowany Pink Heart ooo cóż za dziewczęcy i kuszący zapach jestem zakochana.
Nie zabrakło topu i bazy do lakierów hybrydowych.
Paczka zawierała również dwa pyłki chameleon i syrenkę.
Dostałam również próbki kremów, długopis wysadzany kryształkami, katalog produktów cennik jak i naklejki wodne. 

Link do strony: nailscompany.pl








Strasznie jestem ciekawa waszej opinii! Koniecznie napiszcie mi  czy miałyście możliwość używać lakierów od NC Nails Company !

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji używać produktów tej firmy, ale na pierwszy rzut oka wszystko wygląda rewelacyjnie :) Chętnie bym coś przetestowała. Mamy wiosnę, to dobra okazja, by odświeżyć nieco kolekcję hybryd :)

    P.S. Obserwuję z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłam już lustro, kolor termiczny i jasny róż :) Są bardzo fajne. A do wypróbowania mam jeszcze kocie oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tej marki. Wogóle rzadko noszę hybrydy i jeszcze nie zetknęłam się z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna paczuszka ;) nie znam tych hybryd ;) ja do tej pory robiłam paznokcie u koleżanki,ale właśnie kupuje sobie wszystko i będę robić sama ;)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger