06 lutego, 2017

Xfem-Lakiery Hybrydowe

W ostatnim czasie lakiery hybrydowe podbiły serca wielu kobiet. Nie trzeba iść do kosmetyczki, aby mieć piękne paznokcie, wystarczy zakupić "starter kit" i można rozpocząć z nimi przygodę w domu. Lakiery hybrydowe wyróżniają się z pewnością trwałością, dzięki nim można cieszyć się pięknym manicurem przez wiele dni, a nawet tygodni! Dziś chciałabym Wam przedstawić firmę Xfem, która produkuje lakiery hybrydowe. 



Z firmy Xfem  mam 7 kolorów, zaczynając od jasnych różowych po perłowe, kocie oko i termiczne . Dodatkowo aby sprawdzić jakość lakierów mam jeszcze bazę wraz z topem, quik finish oraz nowość creative base o której w następnym wpisie., Nie wiem jak Wy ale ja zauważyłam, że lakiery danej firmy lepiej trzymają się z bazą i topem tej samej firmy. W skład moich lakierów wchodzą kolory o numerach 64, 68, 88, 107, 112 oraz cat eye o numerze 3 i lakier termiczny nr 7  Wybierałam je na podstawie wzornika dostępnego internetowo.


Wykonałam za pomocą 2 kolorów manicure, który chciałabym wam przedstawić.

 

Co myślicie o takim manicure? Koniecznie dajcie mi znać ! 

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tych lakierach. Muszę więcej o nich poczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt :) Nigdy o tych lakierach nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory mega! Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki, moje ulubione :)nie słyszałam o takich hybrydach. czy są dobrze napigmentowane?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kazdy kolor na stylizacji ma warstwy

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger