10 lutego, 2017

Transparent Matt Powder- Kobo Profesjonal

Produkt jaki dziś ma swoje 5 minut na blogu nowością nie jest, a i tak ma bardzo wielu zwolenników.
Dziś więc będziecie mogli przeczytać o transparentnym, mocno matującym pudrze prasowanym Kobo Professional, którego ostatnimi czasy intensywnie używam. Zapraszam!

Puder dzięki dużej zawartości skrobi kukurydzianej dobrze pochłania nadmiar wydzielanego sebum, przy cerze bardziej tłustej w strefie T chcąc czy nie chcąc to sebum się wydziela , ale spokojnie nasz puder pięknie zmatowi skórę. Puder nie będzie idealnym rozwiązaniem przy typowej tłustej cerze , bo niestety efekt matowienia nie utrzyma się zbyt długo. Na przykładzie mojej cery mieszanej przez około 3-4 godziny mam spokój z błyskiem .Produkt nie podkreśla suchych skórek ładnie wyrównuje kolory. Uwaga trzeba uważać z ilością, jeśli nałożymy go zbyt dużo wejdzie nam w pory i zmarszczki.

Na plus jest to ze puder dopasowuje się do każdego koloru skóry nie oksyduje.
Pudru używam przy każdym makijażu już około 2 miesięcy zużycie jest naprawdę niewielkie.


Podstawowe informacje:

Wielkość: 9 g - przy czym jest wydajny

Cena: 19,99 zł - za tą cenę warto wypróbować, myślę że jest lepszy niż nie jeden droższy puder

Opakowanie: plastikowe, niestety przy częstym otwieraniu wieczko się luzuje i źle zamyka

Konsystencja: stała, jakby lekko satynowa w dotyku

Zapach: bezzapachowy

Kolor: transparentny jednak z delikatnie żółtym pigmentem, nie zmienia koloru podkładu



Jeśli planujesz kupno pudru transparentnego wydaj 20 zł a myślę ze polubisz się z dzisiejszym bohaterem.



Co uważacie o tym pudrze? Używacie go? Lubicie? A może wręcz przeciwnie? Napiszcie mi o tym 

6 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się właśnie nad tym pudrem. Kupię go i sama również przetestuje. Mam suchą skórę i obawiam się ze po nałożeniu go będą widoczne skórki. Świetny post, lubię takie najbardziej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną ma dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i uwielbiam, chociaż dla mnie najlepszym produktem kobo jest bronzer :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji go wypróbować, ale jak tylko skończą mi się moje dwa to pobiegnę po ten z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji wypróbować ,jestem mega ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam bronzer z tej serii i jest najlepszy więc puder też chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tego pudru i tak jak mówisz - dla cery skłonnej do nadmiernego przetłuszczania nie będzie najlepszy. Generalnie mało jest kosmetyków, które takiej cerze pomagają, a nie tylko maskują efekt - czyli matują na chwilę. Już się nauczyłam, że warto zainwestować w coś z naturalnych składników, z minerałami, glinką, olejkami, które będą pielęgnować cerę. Aktualnie używam pudru transparentnego Tokyo z firmy Bikor i bardzo sobie chwalę. Mam mniej wyprysków, a skóra po nim jest nie zupełnie matowa, a satynowa, młodzieńcza. Moja mama też go sobie chwali jak podbiera ;) Testowałaś jakieś kosmetyki Bikora? Chętnie poznałabym Twoją opinię. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger