06 maja, 2017

Piękna Skóra- PURE CLAY MASKS od L'Oreal Paris

Nie trzeba mówić jak ważne jest oczyszczanie skory w codziennie pielęgnacji twarzy.  Każdy używa tego co mu pasuje, zele, olejki, maski, glinki. Jedni wolą wykonać dane produkty sami a inni sięgają po gotowe produkty. Zasady nie ma.
Dlatego dziś przychodzę do was z obiecaną recenzją 3 masek od L’Oreal Paris. 
Maski oparte są na mieszankach glinek: kaolinowej, ghassoul i montmorylonitowej.
Dodatkowo każdą z 3 glinek ma dodatkowy  składnik .
Maska detoksykująco – rozświetlająca
W tym przypadku producent dodał węgiel. Ma on za zadanie idealnie oczyścić i rozświetlić naszą skórę.

Skład: Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Propylene Glycol, CI 77499 / Iron Oxides, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Moroccan Lava Clay, Charcoal Powder, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, Polyglycerin-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Polyglyceryl-10 Stearate, Sodium Dehydroacetate, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Linalool, Limonene, Parfum / Fragrance (F.I.L. B186966/1)

Maska oczyszczająco – matująca
Eukaliptus zawarty w produkcie , oczyści skórę zmatuję ją , ale nie wysuszy.


Skład: Aqua / Water, Kaolin, Montmorillonite, Silica, Lecithin, Polysorbate 20, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Oryza Sativa Starch / Rice Starch, Eucalyptus Globulus Leaf Extract, Glycerin, Moroccan Lava Clay, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, Methylparaben, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, CI 61570 / Green 5, CI 77492 / Iron Oxides, Linalool, Geraniol, Coumarin, Citronellol, Parfum / Fragrance (F.I.L. B190738/1)


Maska złuszczająco – wygładzająca

Wyciąg z czerwonych alg, delikatnie złuszczy nam skórę przy czym idealnie ją wygładzi.


Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Glyceryl Stearate, Propylene Glycol, Cyclohexasiloxane, Hydrogenated Polyisobutene, Dimethicone, peg-100 stearate, Prunus Armeniaca Seed Powder / Apricot Seed Powder, Perlite, Polysorbate 20, Carbomer, Triethanolamine, Dimethiconol, Palmaria Palmata Extract, Moroccan Lava Clay, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Montmorillonite, Tocopherol, Phenoxyethanol, CI 77491, CI 77492, Ci 77499 / Iron Oxides, Linalool, Parfum


Maski dostaniemy w większości dobrych drogerii. Jedno opakowanie produktu to koszt około 35 zł.
Zapytacie na ile starczy takie jedno opakowanie. Otóż powinno starczyć na 10 aplikacji, w zależności jaką warstwę i jak często stosujecie danych produkt.
Produkt jest wart swojej ceny. Jedna aplikacji to koszt 2,9 do maksymalnie 4 zł 
Porównując z ceną masek w saszetkach, które nie do końca są takie jakie chcemy to ogromny plus.

Produkt sprawia wrażenie luksusowego poprzez szklany solidny słoiczek, który przepięknie będzie prezentował się na toaletce. Kolejnym plusem może być zapach. Mimo ze jest na bazie glinek nie pachnie tak jak one tylko jak wysoko pułkowe dobre kremy.

Najważniejsze jest działanie.
 Kazda z masek świetnie oczyszcza skórę, rozjaśnia oraz wygładza, ale według mnie najlepsze i najskuteczniejsze działanie ma czarna maska z węglem.
Czerwona maska tez ma swoje plusy pod postacią ostrych drobinek ścierających za pomocą których możemy zafundować sobie peeling.
Po 10 minutach zastygają i są gotowe do zmycia. Pozbycie się maski nie jest uciążliwe, wystarczy namoczyć płatki kosmetyczne i zmyć maskę. 
Jedyny minus to brak szpatułki do nakładania maski, nie uśmiecha mi się maczanie paluchów w produkcie oraz pozostałości maski pod paznokciami.

Podsumowując produkt wywołał we mnie pozytywne uczucia. Uwielbiam w nich to że wchodząc do łazienki czeka na mnie gotowy produkt , nie muszę się bawić w rozrabianie i uciążliwą aplikację.
Konsystencja jest odpowiednia nic nie ma prawa spłynąć.
Pięknie pachnie, odświeża skórę twarzy. Nasza twarz jest wypoczęta i zadbana. Na pewno po skończeniu produktów sięgnę po nie po raz kolejny .


Jestem ogromnie ciekawa Waszych spostrzeżeń co do tych masek! Koniecznie mi napiszcie! 

9 komentarzy:

  1. Miałam saszetkę czarnej, była super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tej recenzji mam ochotę skusić się na tą czarną wersję. Mojej twarzy przydałaby się taka maseczka, która oczyszcza i rozjaśnia skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że wspomniałaś o drobinkach, bo to mnie nie bawi, ale nie zmienia to faktu, że jestem bardzo ciekawa tych produktów. Muszę się dobrze zastanowić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia , przy twojej cerze , czerwona maska na pewno się nie sprawdzi. Podrażni ją niemiłosiernie

      Usuń
  4. Mam czerwona i jest super. I swietnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wolę chyba zwykle glinki do przygotowania w domu :) Trochę przydługie składy maja te z L'Oreala :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że zaciekawiłaś mnie tymi maskami :)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger