16 kwietnia, 2017

EVELINE COSMETICS- Nowość! Matowe Pomadki

Witajcie. Na wstępie wybaczcie za małą nieobecność na blogu, ale w moim życiu nastąpiły pewne zmiany i niestety muszę stwierdzić ze posty na blogu pojawiać będą się rzadziej. Na chwilę obecną muszę nadrobić posty ze współpracy , a dopiero później pojawią się posty z cyklu porad.

Nie przedłużając chciałam was zaprosić na recenzje Nowość od Eveline Cosmetics a mianowicie Velvet Matt . Do kupienia w Rossmanie.

Opakowanie nie odbiega od innych opakowań pomadek tej firmy. Klasyczne czarne opakowanie i złote wykończenie. Plastik z jakiego są wykonane opakowania jest lekki. Na spodnie znajduje się przybliżony kolor z nazwą oraz numerkiem.

Odcienie jakie oferuje nam Eveline w swojej najnowszej kolekcji to 4  kolorki o matowym wykończeniu. Posiadam 3 z nich 501,502,503.
W kolekcji jest intensywny fuksjowy róż, krwista przepiękna czerwień, brązowy odcień nude i burgund.


Wszystkie kolory które posiadam mają bardzo dobrą pigmentację, Są kremowe, miękkie, przyjemnie rozprowadza się produkt na ustach.  Jeśli chodzi o wykończenie to nie do końca jest ono matowe bardziej bym powiedziała ze jest to satynowy mat. Najbardziej matowy kolor to 501 ciemny nudziak.


Trwałość nie jest porównywalna do słynnych matowych pomadek Golden Rose, ale w ciągu dnia radzą sobie równie dobrze. 
Wiadomo ze takie pomadki lubią przesuszać usta, nie oszukujmy się jest to nieuniknione.
Równomiernie się ścierają i dość dobrze zmywają. 

Pomadki z tego co mi wiadomo są już dostępne w szafach eveline w rossmanach za około 15,49 zł



Co myślicie o tych pomadkach? Ja śmiem twierdzić ze będą one hitem!
Koniecznie dajcie mi znać!

13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio szminek nie uzywam, bo mam problem z suchymi ustami. Ale kolorki maja calkiem fajne. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory ;) Ta czerwień jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam akurat jedną pomadkę z tej firmy tylko, że w innym kolorze, ale również jestem z niej zadowolona

    Kisses, Patt

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory jednak pomadki wysuszające usta nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach ta czerwień ;) podobają mi się wszystkie!

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger