20 lutego, 2017

TAG: I LOVE HYBRID NAILS

Jak już wiecie mam świra na punkcie zadbanych i długich paznokci, tak samo uwielbiam lakiery hybrydowe mam ich mnóstwo.  Ostatnio czytając bloga xmagda94x natknęłam się na świetny TAG poświęcony tylko i wyłącznie lakierom hybrydowym. Nie omieszkałam odpowiedzi na te pytania. Jesteście ciekawe moich odpowiedzi? Zostańcie do końca !
1. Ulubiona firma lakierów.
Zdecydowanie marka Victoria Vynn oraz Indigo. Buteleczka 8 ml lakieru VV kosztuje około 35 zł natomiast mała buteleczka Indigo 29 zł. Victoria Vynn jak i Indigo cechują się niesamowitymi kolorami, bardzo dobrą pigmentacją, są bardzo trwałe i ich jakość jest naprawdę na wysokim poziomie .

2. Ulubiony kolor.
Ojjj zdecydowanie odcienie pudrowego różo, beże, nudziakowe kolory, ale tez drobinki w kolorze złota i różu no i ostatnio nawet delikatna lawenda.

3. Lakier, który sprawił najwięcej kłopotów.
Niestety najwięcej problemu sprawiły rozsławione kolory od Indigo sygnowane nazwiskiem Natalii Siwiec. No cóż mimo 2 bardzo cienkich warstw lakier się warzył i marszczył. Niestety lakiery według mnie są kiepskie .

4. Ulubiony pyłek/efekt.
Zdecydowanie pyłek Indigo Metal Manix Multi Chrome. Piękny efekt tafli na paznokciach, ahh zapiera dech w piersiach.

5. Lakier, który okazał się największym zaskoczeniem.
Wszyscy zachwycają się super drogimi lakierami , zapominając o troszkę tańszych firmach . Mowa tu na przykład o firmie Xfem . Lakiery w granicach 20 zł , wybór kolorów ogromny , trwałość do 3 tygodni bez naruszenia. Mój nr jeden to numer 7 kolor zmieniający się pod wpływem temperatury. Kolor fioletu , a kiedy jest ciepło robi się różowy, super nie? Jakby tego było mało ma w sobie drobinki aaaa jestem w niebie. 


6. Ulubione ozdoby.
I tutaj zaczynają się schody ;D jestem sroką wiec lubię wszystko, ale najbardziej kryształki, naklejki wodne i folie transferową. 

7. Ulubiona baza.
Mega Base od Victoria Vynn. 8 ml super trwałej bazy, która nadaje się do przedłużania i nadbudowania paznokci.
8. Ulubiony top.
Również produkt VV z serii Easy Removal, pięknie błyszczący top, efekt długotrwałego blasku.

9. Jak często robisz hybrydy?
HAHA śmieję się sama z siebie, mówią szewc bez butów chodzi, ale ja ostatnio tych butów am bardzo dużo , a tak serio zmieniam kolorki co 1-2 tygodnie dłużnej nie potrafię wytrzymać. 




10. Produkt, który kupiłaś i nie nigdy nie użyłaś.

Odpowiadam tu z ręką na sercu, nie mam takiego produktu w swoim zbiorze hybrydomaniaczki.




Nawet nie wiecie jaką frajdę sprawiło mi odpowiadanie na te pytania!





Jeśli macie ochotę też na nie odpowiedzcie, ale nie zapomnijcie podać źródła Tag'u !


11 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się pyłki,1,2 i 3 stylizacja paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w moim Tagu :) Bardzo się cieszę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag :) Też mam ten kolor termiczny od Xfem i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem fanką lakierów neonail, ale też jest srokom jak Ty, zawsze musi się coś błyszczeć, jakaś naklejka czy inna kombinacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem niestety paznokciara, nie mam do tego ani talentu ani cierpliwości :( ale podziwiam wszystkie które to kochają :))) Twoje pazurki... są idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag, muszę koniecznie powiększyć swoją kolekcję lakierów, bo kilka od Ciebie mi się spodobało :D

    Pozdrawiam, http://ksiazkiwglanach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam hybrydy <3
    muszę w końcu przetestować vv tyle o nich dobrego słyszałam

    serdecznie zapraszam do siebie, www.ZjemCiKlapki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie mam talentu do malowania paznokci, ale za to lubię od czasu do czasu mieć hybrydę :)
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie zostałam stworzona do malowania paznokci, a tak bardzo bym chciała! Piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag :) Zastanawiałam się nad przejściem na lakiery hybrydowe, ale moja kolekcja zwykłych emalii jest tak wielka, że mi jej strasznie szkoda :D

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger