18 lutego, 2017

Cosmetics Scan- Skład kosmetyków w zasięgu ręki

W XXI wieku coraz częściej słyszymy o alergiach na pewne składniki kosmetyków. Ciężko dobrać odpowiedni kosmetyk będąc w drogeria/perfumerii gdzie przy pułkach roi się od klientów a skład kosmetyków jest wypisany drobnym druczkiem. Większość z nas i tak nie ma pojęcia czy dany składnik zalicza się z substancji niebezpiecznych. Spokojnie już nie musisz się bać ze twoja twarz będzie czerwona po użyciu produktu, który być możne ma potencjalne alergeny. Już dziś zainstaluj aplikację Cosmetics Scan ! 
Interfejs aplikacji jest bardzo kobiecy, różowe akcenty dodają elegancji i prostoty. Wystarczy kilka prostych kroków a możesz w pełni cieszyć się używaniem aplikacji.
Dodanie swojej spersonalizowanej listy składników uczulających pomoże wyeliminować kosmetyki które je zawierają. Natomiast kiedy nie jesteś pewna , który  składnik wywołuje reakcje alergiczną możesz oznaczyć ogólnie ze produkt jest powodem alergii.

Przejdźmy do skanowania produktu. Skaner jest na tyle prosty ze wystarczy przyłożyć kod kreskowy i po kilku sekundach pojawia się skład i potencjalne alergeny.


Aplikacja się rozwija nie są jeszcze dostępne wszystkie kosmetyki jakie są na tym świecie. Nie ma twojego kosmetyku dodaj go sama !




Moja opinia jest taka ze pomysł na aplikacje jest bardzo trafiony . Sama nigdy nie mam czasu w drogerii analizować składów a tak w zasięgu ręki i w ciągu kilku sekund mam czarno na białym ukazane co może mnie uczulić.



W grudniu bieżącego roku aplikacja wprowadziła nową aktualizację dzięki czemu użytkownicy mają możliwość dodania swoich składników uczulających, baza kosmetyków wynosi już 200 000 
A c najważniejsze aplikacja analizuje skład pod kątem
Alergenów
Substancji komedogennych
Substancji Potencjalnie Szkodliwych
Substancji Rakotwórczych
Substancji Szkodliwych dla kobiet w ciąży
Substancji zakazanych w UE


Wprowadzono możliwość zapoznania się z podejrzanymi składnikami.


Aplikacje pobierzecie za darmo z Google Play i App Store 





Znacie tą aplikację? Lubicie ją? Koniecznie dajcie mi znać ! 

4 komentarze:

  1. Mam ją w swoim smartfonie i często z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu usłyszałam o tej aplikacji i moim zdaniem jest świetnym rozwiązaniem, aby sprawdzić skład w sklepie kiedy wahamy się czy dany produkt warto kupić czy jednak jest duże prawdopodobieństwo, że nam nie przypasuje :) jednak na Windows Phone chyba nie jest dostępna, bo nie mogłam jej znaleźć nad czym bardzo ubolewam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię. Piszę bloga korzystając z aplikacji i porównując własne analizy
    alchemia-urody.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger