24 stycznia, 2016

Pure Keratin- Keratynowe prostowanie włosów w domu

Witajcie. Długo zbierałam się do napisania tego wpisu ponieważ sceptycznie podchodziłam do tego produktu , który chce wam dziś przedstawić.  W końcu się zebtrałam i wykonałam zabieg keratynowego prostowania włosów. 
Zamówiłam wiec zestaw 100 ml mocno oczyszczajacącego szamponu od Pure oraz 100 ml Keratyny.
Cały zestaw kosztował mnie 50 zł.
 
Do wykonania tego zabiegu skłoniła mnie chęc odstawienia na jakis czas prostownicy i posiadanie prostych włosów, ale nie tylko.
Kiedy wychodziłam na dwór moje wlosy pod wpływem wilgoci puszyły się i skręcały wygladałąm jak mały pudel.
Po zastosowaniu keratyny włosy są odżywione błyszczące a co najważniejsze nie puszą się pod wpływem wilgoci.  Nawet po "kąpieli" śnieżnej , jaka zafundował mi moj ukochany włosy są proste jak drut.




 A jak wyglądał cały zabieg?

1. Umyłam włosy 3 x szamponem z zestawu .
2. Wysuszyłam włosy do sucha !
3.  Na wysuszone włosy nałozyłam wiekszą część keratyny ( mam bardzo duzo włosów)
4. Włosy zawinełam i schowałam pod foliowy czepek tak siedziałam około 30 minut.
5. Po 30 minutach wyszuszyłam włosy do sucha
6. Podzieliłam włosy na pasma i zaczełam prostowavc kaze pasmo kilka razy prostownica nagrzana do 230 stopni.

Tak wyprostowane włosy nalezy przez 72 h nosic rozpuszczone , nie myc i nie zakładac za ucho , ja wydluzylam ten czas do 96h .

Jedynyt minus tej całej terapi to to ze nie miłosiernie śmierdziały opary unoszące się . Ja prostowałam i suszyłam włosy przy otwartym oknie przy -15 stopniach wiec to było poswiecenie. 



Tak prezentują się włosy tydzień po zabiegu. 


Jeśli chodzi o pielęgnacje włosów po tym zabiegu używam tylko i wyłącznie szamponu BabyDrem z Rossmanna który nie zawiera SLS , jeśli chodzi o odżywkę to albo Multivitamin od Kallos bądź maska czekoladowa. 

Skład zestawu:



 Napiszcie mi koniecznie co myślicie o keratynowym prostowaniu włosów.
 


21 komentarzy:

  1. super. Sama musze zakupić kreatynę!

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt wygląda nieziemsko :) jestem ciekawa tego produktu :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się zainteresować tym zestawem, bo sama często męczę prostownicę :) Efekt wygląda całkiem nieźle. Ciekawa tylko jestem jak długo będzie się utrzymywał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zainteresował ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat keratynowego prostowania jest mi znany, ponieważ od pół roku posiadam specjalną prostownicę, która wydziela płyn w trakcie zabiegu :) Uwielbiam efekt jaki daje na włosach i nie zamieniłabym jej na nic innego :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, nieźle :) sama jestem ciekawa jak na taki zabieg zareagowałyby moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! musze koniecznie sobie zamówić i spróbować tej metody , chciałabym mieć proste włosy przez jakiś czas a nie używać prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak super, że trafiłam do Ciebie! Tym jednym postem z miejsca mnie kupilas!
    Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem pojscia na ten zabieg, ale cena 400 zł za jedna wizyte niezle mnie zniechecala. Moje wlosy z natury nie sa krecone, ale tez nie sa w 109% proste. Pod wplywem wilgoci prezentuja sie baardzo nieatrakcyjnie. Nie chce go traktowac tez jako zabieg upiekszajacy, a raczej pielegnacyjny . Raz na jakis czas wykonac go dla zdrowia wlosow, a to, ze beda permanentnie proste to skutek uboczny, ktory jestem w stanie zaakceptowac ^^
    Gdzie zakupilas ten zestaw? Chyba sie na niego zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam na aliexpress, ale na naszym allegro również znajdziesz takie zestawy tylko z innej firmy a działają tak samo

      Usuń
  9. Włosy wyglądają przepięknie:) ja ostatnio mam fazę na kręcenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam już nie raz o tym zestawie ale boję się spróbować bo już kiedyś przeproteinowałam sobie włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł aby oszczędzić czas u fryzjerki :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że tak to działa. Wygląda naprawdę super ! BellaCaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przypuszczałam, że taki zestaw przyniesie tak fajne efekty. Tylko jestem ciekawa ile utrzyma się efekt i czy za jakiś czas nie uwidocznią się zniszczenia. Koniecznie daj znać jak będzie za jakiś czas! ;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo długo męczyłam się z moimi długaśnymi, nie słuchającymi niczego i nikogo, włosami. W końcu ścięłam się na krótko i mam święty spokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się! A jak włosy zareagowały? Bo ja bym się troszkę bała że wypadną.
    Zapraszam
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy zareagowała bardzo dobrze. Nie wypadły nie jestem Łysa haha przynajmniej nie reagują już na wilgoc

      Usuń
  16. a gdzie kupowałaś ? bo ja mam na wishliście na aliexpress, bo mam kręcone włosy- dosłownie. nie falowane tylko kręcone - myslisz, ze te produkty by podołały moim włosom ?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na Ali. Jeśli chodzi o efekt do mega kręconych włosów to nie wiem nie chce Cie w błąd wprowadzić. Na aliexpress beauty i nails na Facebooku są recenzje

      Usuń
  17. Widziałam te produkty na aliexpress.com i do dzisiaj waham się co do zakupu. Moje włosy nie są proste, ale końcówki kręcą mi się nawet po wyprostowaniu. Może faktycznie powinnam zamówić i spróbować jaka będzie różnica. Dobrze, że uprzedzasz o mocnym zapachu bo pewnie to będzie u mnie najtrudniejsze - intensywne zapachy drażnią mój nos i pewnie będzie miała napad kichania.

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger