06 stycznia, 2016

Makeup Revolution Affirmation- Recenzja Palety Cieni

Witajcie serdecznie. Dzis przychodzę do was z recenzja palety od Makeup Revolution Affirmation 32 ulta eyeshadows.Paletę dostałam w ramach współpracy z firmą. E-ToopLook.
Nie mam pojęcia dlaczego, ale jestem mega paletomaniaczką. Nie interesują mnie przeważnie pojedyncze cienie. Za pewnie to dlatego ze zachwyca mnie opakowanie cieni ich układ oraz kolorystyka, która przeważnie w pojedynczych cieniach jest niedostępna. 
Jak juz wspominałam jestem kosmetyczna sroką i uwielbiam wszystko co się świeci bądź ma fajny design.  
W swojej kolekcji mam juz kilka palet cieni , ale i tak chciałabym miec jeszcze wiedziec i nie ma znaczenia ze niektóre kolory się powtarzają. 
 
Paleta Affirmation zawiera 32 cienie o różnym wykończeniu od matów przez satynowe, perłowe do mocno metalicznych świecących kolorów.  Jeśli chodzi o pigmentacje jest ona zadowalająca chodź na powaliła mnie na kolana.  Paleta jest raczej w neutralnej tonacji, z odrobiną miedz i fioletu, ale takie połączenie kolorów sprawia, że paleta jest świetna zarówno do makijaży dziennych, jak i wieczorowych.
Jeśli chodzi o pracę na tych cieniach to pracuje się na nich bardzo dobrze. Bardzo łatwo łączą się ze sobą chodzi podczas blendowania tracą na swojej pigmentacji i trzeba dokładać produkty. Spisują się i na mokro i na sucho. Jeśli chodzi o trwałość jest ona znakomita jeżeli nałożymy cień na bazę , cienie wytrzymają cały dzien.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to to ze matowe cienie bardzo mocno się osypują, ale idzie się do tego przyzwyczaić i malować najpierw oczy a potem wykonywać makijaż twarzy.   
 
 

Paleta wbrew pozorom jest niewielka , cienie są wielkości 5 groszowej monety. Wpływa to na plus ponieważ paletki nie da się  wykorzystać do cna jeśli używamy jej na potrzeby własne.  
Tą oto paletę możemy kupić na E-tooplook  za około 40 zł , czyli wychodzi nam 1,25 zł za jeden cień .
Więc jeżeli poszukujesz ciekawej palety, która daje Ci sporo możliwości, lubisz różnorodne wykończenia, a nie chcesz wydawać majątku na paletę - Affirmation będzie w sam raz dla Ciebie.
 
 










bo 




 

 


2 komentarze:

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger