21 sierpnia, 2015

Proste jak drut- Metody prostowania włosów


Witajcie . Dziś przychodzę do was z postem dotyczącym prostowania włosów. 
Nie wiem czy tylko ja spotkałam się z taką tendencją ze kobiety , które naturalnie maja kręcone włosy pragną mieć proste a te , które mają proste chcą mieć kręcone?
Pamiętajcie aby wasza decyzja była mądra i przemyślana a nie podjęta na hop siup. 


PROSTOWANIE WŁOSÓW ZA POMOCĄ PROSTOWNICY
Pierwszym krokiem przed prostowaniem włosów tą metoda powinno być wybranie dobrej jakości prostownicy. Dobrze jest kiedy prostownica ma wbudowaną w sobie regulację temperatury. Pozwoli ona nam dostosować temperaturę do indywidualnego użytku. Nie zapominajmy o preparatach , które będą chronić nasze włosy przed szkodliwym działaniem wysokiej temperatury. Pamiętajmy żeby nasze włosy przed każdym użyciem prostownicy były suche! Ja osobiście nie ufam prostownica , które suszą wilgotne pasma. Przy prostowaniu włosów za pomocą prostownicy dobrym rozwiązaniem będą też kosmetyki do wygładzania włosów. Kiedy skończymy już prostować włosy i osiągniemy cel warto utrwalić fryzurę. Ja jestem zwolenniczka naturalności i nie utrwalania ich 

Drugą metodą będzie...

 KERATYNOWE PROSTOWANIE WŁOSÓW
Każda kobieta marzy o tym by codziennie mieć nieskazitelnie proste włosy. Z odsieczą przychodzi oto ta metoda. Jest ona dosc droga, ale afekt niesamowity. Na kosmyki włosów nakładana jest keratyna . Po czym nasze włosy sa prostowane specjalnie do tego przeznaczoną prostownicą. Taki zabieg ma na celu zamknięcie substancji w naszych włosach.  Efekt takiego prostowania jest w stanie utrzymać się az do 6 miesiecy! Zalezy to od kondycji naszych włosów. Taki zabieg nie ma destrukcyjnego wpływu na nasze włosy nie niszczy ich. Po takim zabiegu przez okolo  3-4 dni nie mozemy myc włosów. 

A moze tak...

PROSTOWANIE WŁOSÓW ZA POMOCĄ SZCZOTKI 
Tą metodę polecam osobą, które mają bardzo rzadkie i cienkie włosy ponieważ dzięki temu uzyskacie dodatkową objętość. Bez trudu wyprostujemy w ten sposób włosy krótkie bądź średniej długości. Również w tym przypadku musimy stosować kosmetyki do ochrony i wygładzenia włosów.

Myślę ze kazdy z tych sposobów jest wart przetestowania .
Pozdrawiam serdecznie.




8 komentarzy:

  1. Cudne włosy *,*
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam włosy proste jak drut z natury:D buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam problem z włosami i we wrześniu umówiłam się na kreatynowe prostowanie :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O każdym sposobie słyszałam i myślę że keratynowe prostowanie jest najkorzystniejsze- włosy się regenerują, są mocniejsze no i proste do kilku miesięcy :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście wolę prostownicę, bo nie mam tyle cierpliwości by suszyć na szczotce. Prostowanie keratynowe fajny pomysł, ale osobiście nie podobają mi się takie proste włosy, bo lubię czasem mieć lekkie fale. No chyba, że jest wilgotno na dworze to wtedy moje włosy żyją swoim życiem :)
    Pozdrawiam
    Vivi
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczotce nie chcą się prostować ;c

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że prostowanie keratynowe strasznie zniszczyło moje końcówki. Fryzjerka mówi, że włosy wyglądają o wiele lepiej niż przed. Prostowanie keratyną robiłam w lutym, jest końcówka kwietnia a one nie puszą się jak wcześniej. Ale i tak prostownicy trochę muszę użyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger