08 lipca, 2015

W7 HD Foundation


Witajcie. Dziś przychodzę do was z całkiem innym postem ..
Dziś chciałabym przedstawić wam recenzję pewnego podkładu do twarzy , który mam okazje testować już od miesiąca. Długo zastanawiałam się czy taki post przypadnie wam do gustu , szukałam w internecie i nie znalazłam porządnej recenzji tego podkładu. Więc nie widziałam innego wyjścia jak napisać takową u siebie na blogu. ;


A więc przejdźmy do naszego produktu. Jak sam tytuł wskazuje jest to podkład marki W7. Marka ta od dawna była dostępna u nas w Polsce , niestety tylko online teraz możemy kosmetyki tej marki nabyć w drogerii Natura.
Tak i zrobiłam ja.
Tak prezentuje się podkład .

Opis producenta: 

Lekki kryjący podkład HD Foundation firmy W7 Trends jest przeznaczony do każdego typu cery. Daje efekt cery prosto z photoshopa. Podkład HD Foundation firmy W7 Trends jest zamknięty w estetycznej butelce z pompką. Dostępny w pięciu odcieniach. 

Moja opinia: 

Cały podkład zamknięty jest w bardzo zgrabnej buteleczce wyposażonej w pompkę. Tekstura buteleczki jest matowa lekko transparentna. Pompka w buteleczce nie zacina się. Ja wybrałam kolor Natural Beige
Jeśli chodzi o zapach jest on normalny bez żadnych sztucznych aromatów. Jeśli chodzi o krycie  w moim przypadku jedna warstwa juz daje rade zakryć moje ślady po wypryskach czy niedoskonałości. Rozprowadza się całkiem przyjemnie nie tworzy maski, nie robi się tępy przy rozprowadzaniu nie zastyga bardzo szybko. Można powiedzieć ze lekko rozświetla twarz. Jego konsystencja jest porównywalna do Revlon ColorStay chodzi Revlon jest bardziej płynny. Skóra jest delikatnie nawilżona . Kupując go byłam przekonana ze sie nie polubimy, ale stało sie inaczej przypadł mi do gustu po pierwszej konfrontacji. Co najważniejsze nie zapycha mnie i nie wazy się jak inne podkłady .
Na pewno sięgnę bo kolejną buteleczkę po skończeniu tego. Pojemność podkładu jest standardowa 30 ml . Jedno wyciśniecie pompki przy aplikacji pędzlem wystarczy .
Zapłaciłam za niego 15,90 wiec myślę ze za taką cenę warto go wypróbować.





Dziewczyny dajcie mi koniecznie znać czy miałyście go, czy przypadł wam go gustu no i czy chcecie takie wpisy.
Trzymajcie się Cieplutko.



 

1 komentarz:

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger