09 marca, 2017

Piękna Wiosna- Olejki do Demakijazu

Witajcie. Tak wiem wiem post miał być wczoraj , ale niestety nie byłam wstanie go opublikować. Miało być o dwufazowym płynie, ale postanowiłam napisać dziś o olejkach do demakijażu.

Odpowiednio dobrane olejki mogą przynieść zbawienny wpływ na naszą cerę. No, ale pozostaje nam dobór tej jedynego właściwego dla naszego typu cery. Tutaj nie powiem Ci dokładnie jaki olejek będzie dla Ciebie idealny musisz próbować, spokojnie przedstawię Ci listę olejków jakie możesz używać do demakijażu i zestawiać z innymi substancjami  w dowolnych proporcjach.


Lista Gotowych Olejków do Demakijażu
  • olej migdałowy
  • oliwa z oliwek
  • olej kokosowy
  • olej z pestek winogron
  • olej z awokado
  • olej argonowy
  • olej z orzechów laskowych
  • olej z owoców róży 
  • olej lniany
  • olej sezamowy
  • olej z pestek dyni
  • olej ryżowy
  • olej z moreli
  • olej jojoba ( tu tylko jako dodatek do mieszanki własnych olejków)
  • olej rycynowy ( max 30% całej mieszanki)

Zaczynasz przygodę z demakijażem poprzez olejki? Warto wykonać własnie ten uniwersalny olejek i nie martwic się podrażnieniem skory. Jego wszechstronne zastosowanie da Ci pełną satysfakcję ( oczyści, załagodzi i odżywi). Z podanych przeze mnie ilości składników otrzymasz małą buteleczkę , która starczy ci przynajmniej na 2 tygodnie stosowania.
Dlaczego tylko 2 tygodnie? Przez ten czas zdołasz przetestować czy dany olejek Ci odpowiada czy tez nie. Jesteś gotowa? Zapraszam do wykonania olejku wraz ze mną . 


Co będzie nam potrzebne?

*4/5 łyżek oleju kokosowego/jojoba

* 3/4 krople Witami E
*2/3 kropelki twojego ulubionego olejku eterycznego** (ja wybrałam lawendowy inne ze zdjecia dostepne na biogo.pl)

* buteleczka z pipetą
*duża łyżka

*ogień /mikrofala/kąpiel wodna


**Olejku eterycznego użyj tylko wtedy gdy nie masz bardzo wrażliwej skóry. 

 1. Rozpuść olej kokosowy jeśli jest w postaci stałej, bądź użyj olejku jojoba, wlej roztwór do buteleczki. Zawartość kapsułki z witaminą E wciśnij do mieszanki w buteleczce. Opcjonalnie dodaj kilka kropli swojego ulubionego olejku eterycznego .


2. Wstrząśnij buteleczką do zmieszania się wszystkich składników 

3. Gotowy olejek przechowuj  w ciemnej buteleczce tak aby nie narażać mieszanki na dostanie się światła dziennego, a pipeta ułatwi ci aplikacje olejku. ( w moim przypadku mam buteleczkę z białego szkła, którą przechowuje w ciemnej półce w łazience)



Lubicie jak ja wykonywać własne kosmetyki? Jeśli tak dołączcie do akcji Piękna Wiosna ! 

6 komentarzy:

  1. Muszę to wypróbować, dzięki, fajny pomysł, ja mam raczej tłusta cerę, myślisz że to się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek jojoba będzie okej również z pestek malin bądź z Czarnuszki

      Usuń
  2. Nigdy nie robiłam własnych kosmetyków, może poza maseczką i peelengiem. Czy taki olejek nie zostawia tłustego filmu?

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że opublikowałaś taki wpis! Z olejkami do demakijażu nie miałam jeszcze czynienia, ale uwielbiam takie produkty :) Tak jak Ty kocham wykonywać własne kosmetyki.

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis, bardzo inspirujący! :) Samorobione kosmetyki to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Uwielbiam olejki. :)

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger