02 marca, 2017

DELIA COSMETICS MATT LIQUID LIPSTICK- NOWOŚĆ , MATOWE POMADKI OD DELIA COSMETICS

Matowe pomadki ostatnio są produktem must have, sama posiadam kilkanaście matowych perełek rożnych firm. Dzięki uprzejmości firmy Delia Cosmetics dotarła do mnie malutka wspaniała paczuszka z matowymi płynnymi pomadkami.
Jesteście ciekawe ich tak jak ja? Zapraszam do przeczytania wpisu ! 

Od producenta 



  • Gwarantuje intensywnie matowy efekt.
  • Jest bardzo trwała, utrzymuje się na ustach do kilku godzin - bez poprawiania!
  • NIE ZOSTAWIA ŚLADÓW! 
  • Nie wysusza ust.
  • Ma oryginalne, stylowe opakowanie - doskonały drobiazg do torebki!
  • Ma przyjemny, delikatny zapach.
  • Twój ulubiony kolor nie jest oznaczony zwykły numerkiem, ale imieniem jednej ze światowych ikon stylu - już nigdy się nie pomylisz :)



Opakowania pomadek są prześliczne przypominają zatopione w kawałku lodu szminki.



Pokładam w nich wielkie nadzieje, gdyż nie mają pozostawiać śladów na szkle, kubkach itp.

Jak wspomniałam do testów dostała 3 kolory o głębokich odcieniach. Co do zapachu pomadek to wyczuwam w nich nutę wanilii.  Kazda z pomadek ma swoją wyjątkową nazwę pochodzą od światowych, bardzo sławnych imion aktorek. Uważam to za wielki plus ponieważ kazdą z nich bardzo cenię.


02 Audrey
Ten kolor jest moim faworytem, uwielbiam delikatne różowe odcienie. Jedyną wadą jest podkreślanie niedoskonałości mimo nałożenia bazy pod pomadkę. Wiec słowa w stronę hejterów moje usta nie są przesuszone ;)

03 Sophia
Odcień przygaszonej fuksji, bardzo ładny kolor dla brunetek, również delikatnie wysusza usta.

06 Marylin
 Brawa dla firmy, kolor idealny na wyjścia, Prawdziwa czerwień po prostu boski kolor .


Konsystencja wszystkich pomadek jest płynna, Przypominam produkt nie jest błyszczykiem. Nakłada się stosunkowo łatwo ale trzeba uważać jak przy każdego typu matowych pomadkach. Wybaczcie mi niedociągnięcia, ale przy malowaniu wydaje się być okej na zdjęciach już troszkę mniej. 

Pomadki schną bardzo szybko, wiec trzeba się spieszyć z poprawkami. Producent zaleca używanie konturówki aby kolor się nie rozpływał



Co do pigmentacji to jest ona bardzo wysoka jak widać wyżej na swatchach. Wystarczy jedna warstwa a usta są idealnie pokryte. Zbyt dużo warstw stworzy tzw efekt „kamienia”.

Wiecie co zaskoczyło mnie najbardziej? To ze rzeczywiście nie pozostawiają śladów na czym kolwiek do czego przytkniemy usta,  Przetrwają koło 5-6 godzin bez żadnych poprawek. Profesjonalny produkt .

Pamiętajcie nie nakładajcie pomadek na suche spierzchnięte usta. Pielęgnacja jest bardzo wskazana.

Cena każdej z nich to 15,90 Po pomadki odsyłam do sklepuDelii



Co myślicie o tych pomadkach? Koniecznie dajcie mi znać !  



23 komentarze:

  1. Kuszą te pomadki. Piękne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych pomadek. Chętnie bym je przetestowała. Kolor Marylin jest cudny ;)

    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor 02 Audrey najbardzie przypadł mi do gustu i na pewno będzie mój <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki świetne! I plus dla firmy za świetne nazwy! Kolory również cudowne tak samo jak opakowania. Bardzo podoba mi się ten post pozdrawiam ;)
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor najjaśniejszy bardzo mi się podoba, chociaż wszystkie mają coś w sobie :) czerwień przepiękna i bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach, ja jakoś średnio czuję się w czerwieni, może dlatego, że nie mam pełnych ust tylko raczej wąskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne kolory! kuszą mnie te pomadki, oj kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dostałam od nich taki prezent . zapraszam do mnie, nie długo publikuję post o nich :) www.aleksandraciszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O, bardzo fajne pomadki! Chyba skuszę się na Audrey - jest boska!!!

    Zapraszam do mnie: https://moda97blog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. znam te pomadki, ale akurat mam inne numerki :) również obs.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne kolorki i opakowania w sumie też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba moja siostra ma jedną z nich ale nie wiem jaką haha

    OdpowiedzUsuń
  12. 02 cudowna, chociaż na swoich ustach sobie jej nie wyobrażam

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger