29 października, 2015

Jak dbać o włosy jesienią

Witajcie. Dziś szybki i dość krótki post o tym jak zadbać o nasze wlosy jesienią. 
Jak wiadomo czas jesieni,to dla włosów ogromne wyzwanie. Kapryśna pogoda nie służy ich kondycji. Dziś przyjdę z trzema radami , które poprawia kondycję twoich włosów.




1. Codzienna pielęgnacja. 
Codzienna pielęgnacja, czyli oczyszczanie  głowy i odżywianie włosów, to podstawa, by zapewnić im piękny wygląd. Przyjrzyj się dokładnie kosmetykom, które używasz. Większość zawiera składniki, takie jak np.: SLS, syntetyczne silikony czy też substancje zapachowe, które co prawda dają szybki, doraźny efekt, jednak stosowane regularnie mogą obciążać lub wysuszać włosy.


2.  Dobór odpowiednich kosmetyków. 
Używaj produktów, które są opracowane według formuł, które ukierunkowane są na specyficzne potrzeby włosów, a ich receptury skomponowane są tak, że dobroczynne składniki docierają głębiej. Jeżeli potrzebujesz pomocy w wybraniu odpowiednich kosmetyków, najlepiej poproś o pomoc swojego fryzjera, który zapewne zna twoje włosy doskonale.


3. Odpowiednia dieta.
Piękne i zdrowe włosy to nie tylko kwestia powierzchownej pielęgnacji. Nawet najlepsze kosmetyki i zabiegi nie pomogą, jeśli cały nasz organizm nie będzie dobrze odżywiony. Jeśli wypadają, albo stały się kruche, warto przyjrzeć się temu, co mamy na talerzu. Aby włosy były lśniące i mocne, zadbaj o to, by w twojej codziennej diecienie zabrakło produktów bogatych w zdrowe tłuszcze i witaminy.

4 komentarze:

  1. U mnie jesienią pojawia się wielki problem-kołtuny! O kołnierzyków kurtek straszni plączą mi się włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci maskę do włosów z kallosa oraz tangle teezer tez miałam taki problem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie. Ja nie stosuje żadnych masek itp. a i tak mi wszyscy mówią, że mam ładne włosy. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger