24 września, 2015

Recenzja produktów od Cosmepick

Witajcie . Dziś przychodzę do was z recenzją kolorówki od Cosmepick.
Minęło już trochę czasu od kiedy dostałam produkty do testu i już wyrobiłam sobie zdanie o tych produktach.
Czy to zdanie jest dobre? Zostańcie do końca wpisu.
 Dziś będe wam recenzować te oto dwa produkty.



Pierwszym z nich jest Podkład Matting Make-Up koror nr 1.

Kilka słow od producenta:
"Make-up matujący Cosmepick posiada lekką konsystencję, idealnie koryguje nierówności, sprawia, że cera staje się gładka i aksamitna. Nie blokuje porów, równocześnie dba o prawidłowy poziom nawilżenia.
  • idealnie matowa cera
  • skóra gładka, pozbawiona niedoskonałości
  • lekka konsystencja"




Moja Opinia: 
Pokład w skali do 10 jeśli chodzi o krycie  zdobywa dobra mocną 7. Nie jest on ani mocno kryjący ani lekko. Ma dobre krycie dla osób nie posiadających wielkich zmian na twarzy.
Jego konsystencja jest kremowa . Nie zapycha porów oraz nie wysusza skóry . Jego trwałość nie jest najgorsza . Będąc 10 godzin w pracy nie muszę poprawiać makijażu bo podkład nie ściera się zostaje w takiej formie w jakiej go nałożyliśmy. Bardzo ładnie wyrównuje koloryt skóry dopasowuje się do niej.  Nie tworzy maski. Matuje moja strefę te pozostawiając ja bez wkurzającego świecenia się.
Jest dość wydajny. Nie lubię opakowań bez dozowników , ale jedno średnie wyciśniecie podkładu starczy nam na pokrycie całej twarzy. Na plus na pewno jest cena produktu za 30 ml zapłacimy 18 zł. Myślę ze to bardzo dobra cena jak za tak dobry według mnie pokład. 
Oceniam go na mocną 9 i na pewno wrócę do tego produktu.

Drugim produktem jest maskara Long Lash

Kilka słów od producenta:
                                                                zalotne spojrzenie
                                          ekspresowe pogrubienie i wydłużenie rzęs
                                            idealnie stylizuje rzęsy nie sklejając ich
                                                      super trwałość przez cały dzień






 Moja opinia:
No i tu czar pryska. Jestem pomiędzy młotem a kowadłem bo nie wiem jakby zrecenzować ten produkt. Przez pierwszy tydzień z tym produktem byłam zachwycona jego działaniem , to jak rozczesywał moje rzęsy i wydłużał je. A teraz? Nie miłosiernie je skleja odbija się na powiekach a co najgorsza w trakcie dnia strasznie się osypuje. 
Opakowanie samo w sobie nie jest jakieś bardzo tandetne ani tez super świetne . 
Szczoteczka duża i gruba.
Za 8 g produktu zapłacimy około 18 zł.
Dalsze wywody zostawię na edycje postu za jakiś czas bo możne jednak przekonam się do tego produktu . Nie chce pochopnie oceniać ponieważ możne to być spowodowane złą kondycją moich rzęs.

Odsyłam was do strony producenta KLIK

Miałyście jakiś produkt z wyżej wymienionych? Koniecznie dajcie mi znać.
Pozdrawiam ;*



12 komentarzy:

  1. po Twojej recenzji nie kupiłabym tego tuszu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam tu w żadnym stopniu negatywnie wpłynąć na wasze zdanie. Tak jak wspomniałam może to być spowodowane zła kondycja moich rzęs :)

      Usuń
  2. Nie znam produktów tej marki :-) wolę silikonowe szczoteczki ale podkład wydaje się ciekawy ;-)

    http://k24-7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale rzeczywiście recenzja tuszu nie zachęca do jego zakupu :) najważniejsze jednak, że jest ona szczera i rzetelna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie chce sztucznie zachwycać się produktem który tak naprawdę nie wiem jak ocenić

      Usuń
  4. wg nie znam tej marki ... ale może kiedyś jej poszukam i przetestuję http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam wcześniej o tej firmie ;) wydaje się być ok ;)
    olivczili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger