14 września, 2015

Cooperation: Diamond Cosmetics Semilac Paris

Witajcie. Zapewne lakierów hybrydowych Semilac nie muszę wam przedstawiać bo są one bardzo popularne w środowisku blogowym jak i w normalnym życiu. Ja z lakierami hybrydowymi miałam do czynienie pierwszy raz jakiś rok temu kiedy to zaczęłam przygodne z profesjonalnym robieniem pazurków.
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współprace z firmą Diamond Cosmetics 
Jestem z tej współpracy bardzo zadowolona gdyż możliwość testowania nowych kolorków jest dla mnie wielką frajdą.

W ramach współpracy otrzymałam 4 produkty widoczne na zdjeciu.


 Jest to TOP, 028 CLASIC WINE, 106 WET MARENGO oraz BASE








  Tak prezentują sie kolorki. Dlaczego akurat wybrałam takie? Ponieważ idzie jesień i chce na blogu przedstawić wam parę stylizacji i inspiracji jesienią. 
A już w następny weekend pojawi sie wpis o tym jak step by step zrobić pazurki hybrydowe.

A może wy miałyście do czynienia z tymi lakierami? Jeśli tak koniecznie napiszcie swoje opinie pod postem.







13 komentarzy:

  1. Bardzo to kiepsko wygląda, że robisz wpis o współpracy z produktem, jakim jest lakier do paznokci, a na zdjęciach prezentują się takie brzydkie paznokcie. Powinnaś je wcześniej pomalować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla twojej wiadomości drogi Anonimie mam taka prace ze paznokci nie mogę miec długich ani pomalowanych. wiec wstrzymaj sie od takich komentarzy bo one sa zbędne . pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajne mają kolorki tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze do czynienia z prezentowanymi lakierami ale chętnie je sprawdzę:) piękne odcienie na jesień,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj nie będziesz chciała wracać do zwykłych lakierów

      Usuń
  4. Super jest ten szary, lubie takie kolory :-)
    http://sylvviusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, uwielbiam Semilac i także robię paznokcie lakierami tej firmy :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie zobacze, jak zrobic hybrydy krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten odcień szarego jest przepiękny - chętnie widziałabym go u siebie na paznokciach :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie zobaczę je na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kosmetyczka działa na tych lakierach, utrzymują mi się fantastycznie na paznokciach :) teraz sama przymierzam się do zakupu lakierów i wszystkich potrzebnych rzeczy do robienia hybryd - samej. Nie wiem, czy tak pięknie sama je zrobię, ale z czasem wpadnę w rytm:)
    Czerwony mój ulubiony :)
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Chce podziękować za każdy pozostawiony komentarz na moim blogu. Mobilizują mnie one abym dalej trwała i tworzyła dla was.Wszystko co pozostawiacie na moim blogu (komentarz, obserwacje samo wejście) dostarcza mi bardzo dużo radości i satysfakcji. Za każdy komentarz i obserwację w miarę możliwości staram się odwdzięczać .

Copyright © 2016 DANKOVA BEAUTY , Blogger